Tapahtumat

Yhdistyksemme toimii Venäjästä kiinnostuneiden tapaamis- ja keskustelufoorumina.

Tavoitteemme on lisätä Venäjä-tietoutta eri aloilta tarjoamalla mielenkiintoisia luentoja historiasta, kulttuurista, politiikasta, yhteiskunnasta, taloudesta, luonnosta ja monikansallisuudesta.

Luentomme, ns. vtornik- eli tiistaitapaamisemme, pidetään NNKY:n tiloissa osoitteessa Vähä-Hämeenkatu 12 a, TurkuOsa niistä on ruotsin- tai venäjänkielisiä. Jäsenillä on myös mahdollisuus seurata luentoja suoratoistona tai katsoa ne netissä luentoja seuraavien kahden viikon ajan.

Luentojen ohella järjestämme retkiä kotiseudullamme sekä opinto- ja kulttuurimatkoja kotimaassa ja naapurimaihin.

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuksiimme!

Liity jäseneksi!

Yhdistykseen kuuluu noin 300 jäsentä. Vuosijäsenmaksu on 20 euroa. Jäsenenä saat toimintakauden aikana viikoittaisen sähköpostitiedotteen sekä mahdollisuuden seurata luentojamme suoratoistona. Lisäksi järjestämämme retket, opinto- ja kulttuurimatkat ovat jäsenille edullisempia kuin ei-jäsenille.

Tutustu mielenkiintoiseen ohjelmaamme. Sivun alaosasta löydät myös arkiston menneiden vuosien runsaasta tarjonnastamme. Jos kiinnostuit yhdistyksestämme – liity jäseneksi!

Täytä jäsenlomake ja palauta se tilaisuudessamme tai sähköpostitse osoitteella pirkko.lonnqvist@outlook.com